понеделник, 6 януари 2014 г.

Сънувах

Бях на море с болната ми и възрастна баба, трябваше да се грижа за нея постоянно и не можех да стигна до плажа, въпреки че исках много. Когато най-накрая успях да се гмурна в морето започнах да плувам под вода и докоснах нещо с ръка, което не можех да определя. Върнах се към него и осъзнах, че е човешки пръст, който излиза от пясъка.
Излязох от водата и започнах да търся полицай, на когото да обясня какво съм видяла. Осъзнах, че съм в държава, в която никой не разбира езика, на който говоря. С усилия разказах по телефона на някакъв полицай какво съм видяла.

В следващ момент се събрах с родителите ми, които ме поканиха на кино. Озовахме се в място с много сняг, по който беше трудно да се придвижваме. По-нататък се появи Даниел, който беше ужасно надебелял и ме молеше да му дам цигара. Родителите ми го поканиха на вечеря, от която се измъкнах дискретно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар