четвъртък, 9 януари 2014 г.

Не спира да ми се върти в главата...

От вчера. Минавайки пред Съдебната палата станах част от панаира на омразата, организиран от една болна политическа супер звезда...

След като в агитката на Болен видях 14-годишния си брат, толкова обзет от всеобщото мразене и агресия, че започна да крещи срещу мен, без да ме разпознава, с опразнен от гнусна пропаганда поглед...

След като се опитах да си тръгна, но се оказа, че полицаите, направили защитен пръстен с телата си около фен-клуб "Болен ще спаси България", не искат да ме пуснат...

След като се наложи да изслушам речта на онова непораснало дете, което не може без внимание и е готово да развява фалоса си, за да го получи...

Останах с един единствен кънтящ въпрос в главата си: Защо, по дяволите или която там сила е отговорна, аз трябва да емигрирам, за да се възползвам от основното си човешко право - това на достъп до качествено образование?
 
Защо, когато психично-болен, физически и вербално агресивен човек, реши да организира нерегламентиран митинг в своя подкрепа, господа настоящи и бивши министри на МВР, направихте така, че той да бъде обгрижван от 500 полицаи, на цена, близка до годишната такса, която ми се налага да плащам в чужд университет? 

Ако уважаемото МВР е преценило, че този митинг представлява опасност за крехкия животец на личността Болен, то уважаемото МВР да бе поставило Болен в ареста, на топло и спокойно, току-виж обмислил постъпките си или прочел някоя книга.

А с парите, които ще се спестят от това, че онези 500 жандармеристи и полицаи ще си останат в районните управления и прочие, предлагам да ми осигурите по-качествено образование в страната, в която си плащам данъци и осигуровки. 

And that's how they could all live happily ever... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар