събота, 4 януари 2014 г.

За мен

Защо Tall Glass of Ideation?
Висока съм 179 см и височината винаги е очудвала околните, а оттам е предопределяла отношението им.
А идеите виждам като връзки между различни на пръв поглед явления. Те са нов поглед върху познати предизвикателства. Обожавам прониквеността, парадокса и дързостта в идеите. Ето защо се виждам като висока чаша, пълна с идеи!

На 19 съм. Душевно - на малко повече. Почувствах нуждата от свой блог, когато след 6 години свръхактивно живеене, учене, работа, запознанства, пътувания навън и навътре, усетих, че е време да погледна назад. Да рефлектирам, да се поуча, а и да запазя преживяното, преди да го забравя. Изплаших се да не изтрия спомените като файлове в компютър - презаписвайки 19-те си години.

Обичам да гледам назад. Да свързвам точките в кривата линия на живота. Този блог е и за това.

Но главно е за друго. За мечтите и вдъхновенията. За идеите, за хората, за България, за фотографията. За това какво ме отказа от политиката. За нещата, които ме освобождават, които ме поробват, за това какво е да си ученик в България.

За това, че да си млад не е порок. И не те прави по-малко стойностен, просто защото все още не си подавал документи за здравни осигуровки.

За въпросите, чиито отговори не намирам. И за разни мисли, които може и да не се разбират, дори след десетото прочитане (:


Надявам се, че каквото имам да кажа в този блог ще ми помогне да следя развитието си и да поддържам обичта към езика, докато съм в чужбина. Както и да намерите нещо, което си струва да бъде прочетено.

Enjoy!
В.



Няма коментари:

Публикуване на коментар